Sponsorlu Bağlantılar

Marka İletişimi Taban Puanları

Categories Bölüm Puanları
Sponsorlu Bağlantılar


Kız ve Erkek Öğrenci Yurtları için TIKLAYINIZ.

Marka İletişimi :

Bir bölümü seçmek çok önemlidir. Çünkü Hayatınızın sonuna kadar o mesleği yapmak zorun da kalacaksınız ve mutsuz  yada mutlu bir mesleki hayat sizin ilgi alanınıza bağlıdır. Bu sayfamızda sizin için 2 yıllık bir Bölüm olan Marka İletişimi Bölümünün Taban ve Tavan Puanları, Kontenjanları, Türkiye Sıralaması, Hangi Puan Türü ile aldığı gibi verileri topladık.Bu bölüm hakkında kafanızda bir fikir oluşturmanıza umarız yardımcı olabiliriz. (2010 Verileri)

Merkezi Yerleştirme ile Öğrenci Alan Önlisans Programıdır.
Üniversite Fakülte / Yüksekokul Bölüm Puan Türü Taban Puanı Tavan Puanı Kont. Giren Yerleştirme Öncelikleri
Gelişim Eğitim, Kültür, Sağlık Ve Sosyal Hizmet Vakfı (İstanbul) İstanbul Gelişim Meslek Yüksekokulu Marka İletişimi (%50 Burslu) YGS-4 191.130 287.985 90 9
Anadolu Üniversitesi (Eskişehir) Açıköğretim Fakültesi Marka İletişimi (Açıköğretim) 163.244 421.250 322
Gelişim Eğitim, Kültür, Sağlık Ve Sosyal Hizmet Vakfı (İstanbul) İstanbul Gelişim Meslek Yüksekokulu Marka İletişimi (Tam Burslu) YGS-4 312.051 463.074 10 10 2010,2,İ,92
Sponsorlu Bağlantılar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir