Sponsorlu Bağlantılar

Halkla İlişkiler Taban Puanları ve Başarı Sıralamaları

Categories Bölüm Puanları
Sponsorlu Bağlantılar


Kız ve Erkek Öğrenci Yurtları için TIKLAYINIZ.

Halkla İlişkiler:

Bu sayfamızda sizin için Halkla İlişkiler Bölümün taban ve tavan puanlarını, Bölümün genel özelliklerini, Faaliyet alanlarını, Mesleğin gelecekteki durumunu, Bu mesleği seçecek kişilerin nasıl niteliklere sahip olması gerektiğini gibi özellikleri bir araya getirdik.

Halkla İlişkiler Genel Tanım:

Özel ve kamu kuruluşlarında; kurumu halka tanıtacak, kurumun çalışmalarına karşı halkta ilgi uyandıracak, kurum hakkında çevrede olumlu izlenimler yaratacak ilişkileri kurabilecek elemanları yetiştirmek amacıyla eğitim veren bölümlerdir.

Halkla İlişkiler Çalışma Alanları:

Mezunlar, büro, otel, gazete, yayıncılık alanları, bankalar, reklam ajansları, fabrikalar, hastaneler gibi çeşitli kuruluşların halkla ilişkiler ve tanıtım birimlerinde görev alabilirler.
Kamu kuruluşlarının yanı sıra özel şirketlerde iş olanakları olup, kazanç çalışma koşullarına göre değişmektedir.

Halkla İlişkiler Mesleğin Gelecek 10 Yıldaki Durumu:

Serbest piyasa ekonomisinin gelişmesi ile birlikte kuruluşların halkla ilişkilere verdiği önem artmakta olup bu durum bölüm mezunlarına olumlu olarak yansımaktadır.

Mesleğin Gerektirdiği Özellikler

  • Girişken, kendine güvenen, araştırmacı, yönlendirici, sabırlı, ikna yeteneği yüksek ve dış görünüşüne önem veren biri olması
  • İnsanlarla iyi ilişkiler kurabilmesi

4 Yıllık Halkla İlişkiler Taban Puanları ve Kontenjanları 2018-2019

Üniversite Fakülte Bölüm Puan Türü Genel Kontenjan Genel Yerleştirme Taban Puan Tavan Puan
İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ( İngilizce) ( Burslu) SÖZ 6 6 427,17980 439,96237
BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ (İSTANBUL) İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ( İngilizce) ( Burslu) SÖZ 6 6 422,21284 441,60393
İSTANBUL ŞEHİR ÜNİVERSİTESİ İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ( Burslu) SÖZ 3 3 418,79169 427,44253
ÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİ (İSTANBUL) İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ( Burslu) SÖZ 8 8 347,03474 497,14775
İSTANBUL ŞEHİR ÜNİVERSİTESİ İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler (%75 İndirimli) SÖZ 3 3 316,22483 331,59775
ÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİ (İSTANBUL) İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler (%75 İndirimli) SÖZ 44 44 257,76979 344,98379
İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ( İngilizce) (%50 İndirimli) SÖZ 45 45 249,25690 367,48050
BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ (İSTANBUL) İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ( İngilizce) (%50 İndirimli) SÖZ 35 35 243,86150 356,69471
GİRNE AMERİKAN ÜNİVERSİTESİ (KKTC-GİRNE) İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ( Burslu) SÖZ 8 8 243,34064 294,17793
ULUSLARARASI BALKAN ÜNİVERSİTESİ (ÜSKÜP-MAKEDONYA) İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler (%50 İndirimli) SÖZ 3 3 240,41823 248,98868
GİRNE AMERİKAN ÜNİVERSİTESİ (KKTC-GİRNE) İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler (%50 İndirimli) SÖZ 6 1 236,53898 236,53898
BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ (İSTANBUL) İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ( İngilizce) ( Ücretli) SÖZ 20 20 231,69468 418,49271
İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ( İngilizce) (%25 İndirimli) SÖZ 12 12 226,93646 253,57038
İSTANBUL ŞEHİR ÜNİVERSİTESİ İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler (%50 İndirimli) SÖZ 24 18 217,32469 259,13138
ÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİ (İSTANBUL) İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler (%50 İndirimli) SÖZ 28 24 208,05649 278,32313
GİRNE AMERİKAN ÜNİVERSİTESİ (KKTC-GİRNE) İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler (%75 İndirimli) SÖZ 14 7 200,66601 286,41637
GİRNE AMERİKAN ÜNİVERSİTESİ (KKTC-GİRNE) İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ( Ücretli) SÖZ 3 0
ULUSLARARASI BALKAN ÜNİVERSİTESİ (ÜSKÜP-MAKEDONYA) İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ( Ücretli) SÖZ 7 0
ULUSLARARASI BALKAN ÜNİVERSİTESİ (ÜSKÜP-MAKEDONYA) İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler (%25 İndirimli) SÖZ 5 0 —133
Sponsorlu Bağlantılar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir